Θέσεις Εργασίας

Customer Care

H HELLENIC TRAIN, θυγατρική της Trenitalia και μέλος του Ομίλου FS , είναι ο κύριος πάροχος (και μέχρι τώρα ο μοναδικός) σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα. Η HELLENIC TRAIN  απαριθμεί περισσότερους από 1200 υπαλλήλους, τοποθετώντας την στις 5 κορυφαίες ιδιωτικές εταιρείες στη Ελλάδα.

Στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών στους επιβάτες, η HELLENIC TRAIN προχωρά στην πρόσληψη προσωπικού για την ικανοποίηση και παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης των επιβατών για τους επιβατικούς σταθμούς των περιοχών Αθήνας (3 άτομα), Λάρισας (1 άτομο) και Θεσσαλονίκης (1 άτομο)

 

Απαραίτητες Προϋποθέσεις:

  • Τουλάχιστον απόφοιτος /η Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Καλή γνώση αγγλικών (Β2) – Επιθυμητό C1
  • Αποδεδειγμένη γνώση Η/Υ

 

Θα συνεκτιμηθούν:

  • Ιδιαίτερα ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Οργανωτικές δεξιότητες
  • Θετική στάση στην ομαδική εργασία
  • Ικανότητα να παραμένετε ήρεμοι και ψύχραιμοι όταν οι επιβάτες είναι αγχωμένοι ή αναστατωμένοι
  • Διατήρηση θετικής ενσυναίσθησης και επαγγελματικής στάσης απέναντι στους επιβάτες

 

 

Αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση επιβατών στους επιβατικούς σταθμούς και ειδικότερα στις αποβάθρες των σταθμών
  • Παροχή πληροφοριών στους επιβάτες, σε άμεση φυσική επαφή μαζί τους
  • Παροχή βοήθειας και ειδικά σε επιβάτες με κινητικά προβλήματα ή ΑΜΕΑ
  • Αντιμετώπιση με τον καλύτερο τρόπο παραπόνων και επίλυση προβλημάτων πελατών π.χ. καθυστέρηση ή ακύρωση δρομολογίων, δυνατότητες εναλλακτικών μέσων, απώλεια αποσκευής, κλπ.
  • Επικοινωνία με τους υπεύθυνους του Σταθμού, τα εκδοτήρια και το Κέντρο Κυκλοφορίας για αντιμετώπιση προβλημάτων στην Κυκλοφορία και την εξυπηρέτηση του επιβάτη. Διαχείριση κρίσεων.
  • Πληροφορίες για τουριστικούς προορισμούς και τραίνα κλπ.
  • Διαπίστωση προβλημάτων της υποδομής στο σταθμό που επηρεάζουν την εξυπηρέτηση των επιβατών (π.χ. βλάβες σε ασανσέρ , κυλιόμενες σκάλες, τουαλέτες) και αναφορά στους υπευθύνους Σταθμού.
  • Εξυπηρέτηση σε σχέση με το εισιτήριο του επιβάτη (έλεγχος ορθότητας, οδηγίες)

 

 

Η ΗELLENIC TRAIN προσφέρει:

  • Συνεχή εκπαίδευση και εξέλιξη σε μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία
  • Προοπτική εξέλιξης
  • Ένα ανθρωποκεντρικό και φιλικό περιβάλλον εργασίας

 

 

Εάν επιθυμείτε να ενταχθείτε στο Ανθρώπινο Δυναμικό της HELLENIC TRAIN, παρακαλούμε όπως αποστείλετε τα βιογραφικά σας έως τις 27.6.2023 στο hrcv@hellenictrain.gr