Θέσεις Εργασίας
Helpdesk Technician (κωδ. ΗΤ)
Περιγραφή Θέσης
Η Hellenic Train Α.Ε. ζητά να προσλάβει άμεσα στέλεχος πλήρους απασχόλησης για την κάλυψη της θέσης του Τεχνικού Υποστήριξης Χρηστών (IT Helpdesk Technician) στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα.
Ο υποψήφιος θα αναγνωρίζει και θα επιλύει προβλήματα που αφορούν τις υποδομές Πληροφορικής της εταιρείας.
Αρμοδιότητες
- Επίλυση προβλημάτων που αφορούν PC, Laptop σε H/W και S/W επίπεδο.
- Εκτέλεση διαγνωστικών προγραμμάτων για την επίλυση προβλημάτων.
- Επίλυση προβλημάτων δικτύων Η/Υ.
- Πρώτο & δεύτερο επίπεδο υποστήριξης τελικών χρηστών μέσω εισερχόμενων κλήσεων, μέσω εφαρμογής καταχώρησης προβλημάτων (Web Help Desk) & μέσω email.
- Υποστήριξη των χρηστών στις καθημερινές τους εργασίες.
- Εκπαίδευση των χρηστών για το πώς να χρησιμοποιούν τους πόρους της εταιρείας αποτελεσματικά και με ασφάλεια.
- Εργασία σε εβδομαδιαίες βάρδιες (πρωινή/απογευματινή), Σάββατο & Κυριακή.
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο Πανεπιστημίου-ΤΕΙ-ΙΕΚ στον τομέα της Πληροφορικής.
- Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας.
- Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών και περιφερειακών συσκευών.
- Άριστη γνώση διαχείρισης περιβαλλόντων Windows 10.
- Γνώση συστημάτων και υποδομών πληροφορικής.
- Εκπληρωμένες (για άντρες υποψηφίους) στρατιωτικές υποχρεώσεις.
- Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.
Επιθυμητά Προσόντα
- Προϋπηρεσία σε Helpdesk.
Προσωπικά χαρακτηριστικά
- Μεθοδικότητα και συνέπεια.
- Ομαδικότητα και συνεργασία.
- Ευελιξία και προσαρμοστικότητα.
- Δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων.
Η εταιρία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας.
- Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
- Προοπτικές εξέλιξης.
- Συνεχή εκπαίδευση.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε τα βιογραφικά σας στο hrcv@hellenictrain.gr αναγράφοντας τον κωδικό (ΗT)
(η θέση συμπληρώθηκε)
Χρήσιμα links