Θέσεις Εργασίας

Helpdesk Technician (κωδ. ΗΤ)

Περιγραφή Θέσης

Η Hellenic Train Α.Ε. ζητά να προσλάβει άμεσα στέλεχος  πλήρους απασχόλησης για την κάλυψη της θέσης του Τεχνικού Υποστήριξης Χρηστών (IT Helpdesk Technician) στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα.

Ο υποψήφιος θα αναγνωρίζει και θα επιλύει προβλήματα που αφορούν τις υποδομές Πληροφορικής της εταιρείας.

 

Αρμοδιότητες

  • Επίλυση προβλημάτων που αφορούν PC, Laptop σε H/W και S/W επίπεδο.
  • Εκτέλεση διαγνωστικών προγραμμάτων για την επίλυση προβλημάτων.
  • Επίλυση προβλημάτων δικτύων Η/Υ.
  • Πρώτο & δεύτερο επίπεδο υποστήριξης τελικών χρηστών μέσω εισερχόμενων κλήσεων, μέσω εφαρμογής καταχώρησης προβλημάτων (Web Help Desk) & μέσω email.
  • Υποστήριξη των χρηστών στις καθημερινές τους εργασίες.
  • Εκπαίδευση των χρηστών για το πώς να χρησιμοποιούν τους πόρους της εταιρείας αποτελεσματικά και με ασφάλεια.
  • Εργασία σε εβδομαδιαίες βάρδιες (πρωινή/απογευματινή), Σάββατο & Κυριακή.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Πανεπιστημίου-ΤΕΙ-ΙΕΚ στον τομέα της Πληροφορικής.
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας.
  • Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών και περιφερειακών συσκευών.
  • Άριστη γνώση διαχείρισης περιβαλλόντων Windows 10.
  • Γνώση συστημάτων και υποδομών πληροφορικής.
  • Εκπληρωμένες (για άντρες υποψηφίους) στρατιωτικές υποχρεώσεις.
  • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Επιθυμητά Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε Helpdesk.

Προσωπικά χαρακτηριστικά

  • Μεθοδικότητα και συνέπεια.
  • Ομαδικότητα και συνεργασία.
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα.
  • Δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων.

Η εταιρία προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας.
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
  • Προοπτικές εξέλιξης.
  • Συνεχή εκπαίδευση.

 

Παρακαλούμε όπως αποστείλετε τα βιογραφικά σας στο hrcv@hellenictrain.gr αναγράφοντας τον κωδικό (ΗT)

(η θέση συμπληρώθηκε)