ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Από 23 Σεπτεμβρίου 2023: οι κάτοχοι καρτών Απεριορίστων Διαδρομών συνεχούς διάρκειας  της προαστιακής Γραμμής Θεσσαλονίκης-Λάρισας, οι οποίες είχαν ισχύ το διάστημα 07.09.2023 έως και 21.09.2023, μπορούν να προσέλθουν στα εκδοτήρια των σταθμών και να τους δοθεί παράταση χρήσης της κάρτας ανάλογα με την ημερομηνία λήξης της κάρτας. Η δυνατότητα  χρήσης των επιπλέον ημερών εφαρμόζεται εάν η κάρτα έχει ημερομηνία λήξης μετά την 07.09.2023 και δεν έχει  έχει ακυρωθεί.

 

Ενημέρωση 20.09.2023

1. Κάρτες Απεριορίστων Διαδρομών συνεχούς διάρκειας  της περιφερειακής γραμμής Θεσσαλονίκης-Λάρισας:

Οι κάτοχοι καρτών, οι οποίες  έχουν εκδοθεί  για μετακίνηση σε διαδρομή  που περιλαμβάνει το τμήμα Λιτόχωρο-Λάρισα και συγκεκριμένα τους σταθμούς  Ραψάνη, Λεπτοκαρυά, Νέοι Πόροι και Λάρισα και έχουν ισχύ μετά την 5η Σεπτεμβρίου 2023, μπορούν να καταθέσουν τις κάρτες τους στα εκδοτήρια των σταθμών, έως το Σάββατο 30.09.2023 και να τους επιστραφεί αποζημίωση με μετρητά ίση με την τιμή της κάρτας ανά ημέρα επί των αριθμό των επιπλέον ημερών από την 05.09.2023 έως την ημερομηνία λήξης της κάρτας. Από την 01 Οκτωβρίου 2023, θα εφαρμόζεται η πολιτική ακύρωσης των κρατών με παρακράτηση.

 

2. Κάρτες Απεριορίστων Διαδρομών συνεχούς διάρκειας της διαδρομής Λάρισας-Βόλος (με ημερομηνία έναρξης ισχύος πριν την 05.09.2023):

  • Οι κάτοχοι καρτών, οι οποίες είχαν ισχύ  το διάστημα 05.09.2023 έως και 08.09.2023, μπορούν να προσέλθουν στα εκδοτήρια των σταθμών και να τους δοθεί  παράταση  χρήσης της κάρτας επιπλέον αριθμού ημερών ανάλογα με την ημερομηνία λήξης της κάρτας τους. Δεν υπάρχει δυνατότητα χρήσης των επιπλέον ημερών εφόσον η κάρτα  έχει ακυρωθεί.

 

  • Οι κάτοχοι καρτών, οι οποίες έχουν ημερομηνία έναρξης ισχύος πριν τις 05.09.2023 και έχουν λήξει, μπορούν να παραδώσουν την κάρτα τους στο εκδοτήριο και να λάβουν αποζημίωση σε μετρητά για τις 4 ημέρες που δεν υπήρχε δυνατότητα χρήσης της κάρτας.

 

3. Κάρτες ορισμένου αριθμού ταξιδίων της διαδρομής Λάρισας-Βόλος:

Οι κάτοχοι καρτών ορισμένου αριθμού ταξιδίων (ισχύς 1 μήνα),  οι οποίες έχουν ημερομηνία λήξης μετά την 05.09.2023 και εφόσον δεν έχουν πραγματοποιηθεί όλα τα ταξίδια μέχρι την λήξη τους, έχουν δικαίωμα αποζημίωσης με μετρητά, ποσού  αναλόγου της  τιμής της κάρτας και του αριθμού των ταξιδιών που δεν έχουν πραγματοποιηθεί. Οι επιβάτες πρέπει να καταθέτουν τις κάρτες τους στα εκδοτήρια των σταθμών.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ενημέρωση 11.04.2023:

Από τις 12 Απριλίου 2023 και για τις κάρτες που εκδόθηκαν πριν την 1 Μαρτίου 2023 και ήταν σε ισχύ το χρονικό διάστημα 01/03-21/03 (στο σύνολό του ή μέρους αυτού) δίνεται η ανάλογη παράταση ημερών.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Καθυστερήσεις, ματαιώσεις, καταργήσεις δρομολογίων, απώλειες ανταπόκρισης:

Επιστροφές αντιτίμου τίτλων μεταφοράς γίνονται από τα σημεία πώλησης της HELLENIC TRAIN είτε με μορφή χρημάτων είτε με μορφή ονομαστικού κουπονιού διάρκειας ισχύος ενός έτους. Στις περιπτώσεις αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων (webticketing & mobile app) οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται και μέσω τραπεζικών καρτών.

Αποζημίωση καθυστέρησης:

- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά, καταβάλλεται αποζημίωση στο 25%της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 120 λεπτά και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 50% της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.

  • Αν έχετε ηλεκτρονικό εισιτήριο, μπορείτε να λάβετε την έκπτωση που δικαιούστε για επόμενο ταξίδι σας με την μορφή κουπονιού ταξιδίου, μέσω της ιστοσελίδας της HELLENIC TRAIN. Χορήγηση έκπτωσης για καθυστέρηση αμαξοστοιχίας εδώ
  • Αν έχετε  εισιτήριο το οποίο εκδόθηκε από φυσικό σημείο πώλησης  θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα -οποιοδήποτε- εκδοτήριο  για να λάβετε την αποζημίωση σας.

 

Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης είναι 4 € (για μικρότερα ποσά δεν καταβάλλεται αποζημίωση). Ο επιβάτης μπορεί να υποβάλλει το αίτημα του έως 3 μήνες μετά το συμβάν.

 

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την χορήγηση αποζημίωσης, ορίζονται πιο αναλυτικά στους Βασικούς Όρους Μεταφοράς  Επιβατών της HELLENIC TRAIN.