ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
Ενημέρωση 11.04.2023:
Από τις 12 Απριλίου 2023 και για τις κάρτες που εκδόθηκαν πριν την 1 Μαρτίου 2023 και ήταν σε ισχύ το χρονικό διάστημα 01/03-21/03 (στο σύνολό του ή μέρους αυτού) δίνεται η ανάλογη παράταση ημερών.
Ενημέρωση 27.03.2023: Οι κάτοχοι ενεργών κουπονιών μπορούν να προσέρχονται στα εκδοτήρια του δικτύου της Hellenic Train και να εξαργυρώνουν τα κουπόνια τους προσκομίζοντας τα σε φυσική μορφή (αν έχουν εκδοθεί από εκδοτήριο) ή δηλώνοντας τον αριθμό του κουπονιού (αν έχουν εκδοθεί και αποσταλεί ηλεκτρονικά), ώστε να λαμβάνουν το αντίτιμο τους σε μετρητά.
Ενημέρωση 08.03.2023:
H Hellenic Train ενημερώνει τους κατόχους καρτών της ότι προβλέπονται οι ακόλουθες μορφές αποζημίωσης, στις κάρτες που έχουν εκδοθεί από το ηλεκτρονικό σύστημα της Hellenic Train, έχουν ισχύ μετά την 01 Μαρτίου 2023 και αφορούν σε όλες τις διαδρομές του δικτύου.
1. ΚΑΡΤΕΣ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
Οι επιβάτες που έχουν εκδώσει κάρτες πολλαπλών διαδρομών με διάρκεια ισχύος σε αριθμό ημερών (6, 15, 30 ημερών & 3, 6, 12 μηνών), έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις κάρτες τους στα εκδοτήρια των σταθμών και να τους επιστραφεί χωρίς παρακράτηση με μετρητά, αντίτιμο ίσο με την τιμή ανά ημέρα της κάρτας επί τον αριθμό των επιπλέον ημερών από την 01-03-2023 έως την ημερομηνία λήξης τους.
2. ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΤΑΞΙΔΙΩΝ
Οι επιβάτες που έχουν εκδώσει κάρτες 2, 3, 4, 5, 6 ταξιδιών με επιστροφή που έχουν διάρκεια 1 μήνα και λήγουν μετά την 01-03-2023, εφόσον δεν έχουν πραγματοποιηθεί όλα τα ταξίδια μέχρι τη λήξη τους, έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν τις κάρτες τους στα εκδοτήρια των σταθμών και να τους επιστραφεί χωρίς παρακράτηση με μετρητά, αντίτιμο ίσο με την τιμή της κάρτας διά τον αριθμό των ταξιδιών που δεν έχουν πραγματοποιηθεί.
Τα ανωτέρω έχουν εφαρμογή από 8 Μαρτίου έως 12 Απριλίου 2023.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Επιστροφές αντιτίμου τίτλων μεταφοράς γίνονται από τα σημεία πώλησης της HELLENIC TRAIN είτε με μορφή χρημάτων είτε με μορφή ονομαστικού κουπονιού διάρκειας ισχύος ενός έτους. Στις περιπτώσεις αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων (webticketing & mobile app) οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται και μέσω τραπεζικών καρτών.
Επιστοφές χρημάτων πραγματοποιούνται για εισιτήρια δρομολογίων σε ημέρες απεργιών ή σε καταργήσεις συγκεκριμένων δρομολογίων.
Αποζημιώσεις για καθυστέρηση αμαξοστοιχίας:
- Αν έχετε ηλεκτρονικό εισιτήριο, μπορείτε να λάβετε την έκπτωση που δικαιούστε για επόμενο ταξίδι σας, με την μορφή κουπονιού ταξιδίου, μέσω της ιστοσελίδας της Hellenic Train. Χορήγηση έκπτωσης για καθυστέρηση αμαξοστοιχίας εδώ
- Αν έχετε εισιτήριο το οποίο εκδόθηκε από φυσικό σημείο πώλησης θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα -οποιοδήποτε- εκδοτήριο για να λάβετε την έκπτωση σας.
Κανόνες χορήγησης αποζημίωσης:
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά, καταβάλλεται αποζημίωση στο 25%της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 120 και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 50% της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
ΕΙΔΙΚΑ: Στα δρομολόγια ICE Αθήνα-Θεσσαλονίκη (ETR)
- Για καθυστέρηση δρομολογίου 60 λεπτών και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 100% τηςονομαστικής αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
Το αίτημα του επιβάτη, για αποζημίωση από καθυστέρηση δρομολογίου στην άφιξη, μπορεί να γίνει έως και τρεις (3) μήνες μετά την ώρα πού έλαβε χώρα το συμβάν. Η αποζημίωση καταβάλλεται εντός ενός (1) μήνα από την υποβολή της αίτησης αποζημίωσης.
Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης είναι 4 € (για μικρότερα ποσά δεν καταβάλλεται αποζημίωση).
Επίσης, οι όροι και οι προϋποθέσεις για την χορήγηση αποζημίωσης σε περιπτώσεις είτε κατάργησης είτε καθυστέρησης αμαξοστοιχίας περιγράφονται αναλυτικά στους Βασικούς Όρους Μεταφοράς Επιβατών της Hellenic Train.
Χρήσιμα links