ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ
Καθυστερήσεις, ματαιώσεις, καταργήσεις δρομολογίων, απώλειες ανταπόκρισης:
Επιστροφές αντιτίμου τίτλων μεταφοράς γίνονται από τα σημεία πώλησης της HELLENIC TRAIN. Οι επιβάτες λαμβάνουν το αντίτιμο ανάλογα με τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου τους (μετρητά ή επιστροφή στην τραπεζική κάρτα).
Σε περιπτώσεις απεργιών οι κάτοχοι καρτών πολλαπλών διαδρομών, κατόπιν αιτήματος προς την Hellenic Train, λαμβάνουν e-value ανάλογου ποσού με την αξία της κάρτας που αναλογεί ανά ημέρα απεργίας.
Αποζημίωση καθυστέρησης:
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά, καταβάλλεται αποζημίωση στο 25%της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 120 λεπτά και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 50% της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Οι εγγεγραμμένοι χρήστες της ιστοσελίδας και των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων της Hellenic Train μπορούν να λάβουν την αποζημίωση τους μεσω του menou «Τα ταξίδια μου»
- Επιβάτες που έχουν εισιτήριο το οποίο εκδόθηκε από φυσικό σημείο πώλησης ή δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες θα πρέπει να απευθυνθούν σε ένα -οποιοδήποτε- εκδοτήριο για να λάβουν την αποζημίωση τους.
Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης είναι 4 € (για μικρότερα ποσά δεν καταβάλλεται αποζημίωση). Ο επιβάτης μπορεί να υποβάλλει το αίτημα του έως 3 μήνες μετά το συμβάν.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την χορήγηση αποζημίωσης, ορίζονται πιο αναλυτικά στους Βασικούς Όρους Μεταφοράς Επιβατών της HELLENIC TRAIN.
Χρήσιμα links