ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Επιστροφές αντιτίμου τίτλων μεταφοράς γίνονται από τα σημεία πώλησης της HELLENIC TRAIN είτε με μορφή χρημάτων είτε με μορφή ονομαστικού κουπονιού διάρκειας ισχύος ενός έτους. Στις περιπτώσεις αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων (webticketing & mobile app) οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται και μέσω τραπεζικών καρτών.

Επιστοφές χρημάτων πραγματοποιούνται για εισιτήρια δρομολογίων σε ημέρες απεργιών ή σε καταργήσεις συγκεκριμένων δρομολογίων.

 

Αποζημιώσεις για καθυστέρηση αμαξοστοιχίας:

  • Αν έχετε ηλεκτρονικό εισιτήριο, μπορείτε να λάβετε την έκπτωση που δικαιούστε για επόμενο ταξίδι σας, με την μορφή κουπονιού ταξιδίου, μέσω της ιστοσελίδας της Hellenic Train. Χορήγηση έκπτωσης για καθυστέρηση αμαξοστοιχίας εδώ
  • Αν έχετε  εισιτήριο το οποίο εκδόθηκε από φυσικό σημείο πώλησης  θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα -οποιοδήποτε- εκδοτήριο  για να λάβετε την έκπτωση  σας.

Κανόνες χορήγησης αποζημίωσης:

- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά, καταβάλλεται αποζημίωση στο 25%της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 120 και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 50% της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.

 

ΕΙΔΙΚΑ: Στα δρομολόγια ICE Αθήνα-Θεσσαλονίκη (ETR)
- Για καθυστέρηση δρομολογίου 60 λεπτών και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 100% τηςονομαστικής αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.


Το αίτημα του επιβάτη, για αποζημίωση από καθυστέρηση δρομολογίου στην άφιξη, μπορεί να γίνει έως και τρεις (3) μήνες μετά την ώρα πού έλαβε χώρα το συμβάν. Η αποζημίωση καταβάλλεται εντός ενός (1) μήνα από την υποβολή της αίτησης αποζημίωσης.

Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης είναι 4 € (για μικρότερα ποσά δεν καταβάλλεται αποζημίωση).

Επίσης, οι όροι και οι προϋποθέσεις για την χορήγηση αποζημίωσης σε περιπτώσεις είτε κατάργησης είτε καθυστέρησης αμαξοστοιχίας περιγράφονται αναλυτικά στους Βασικούς Όρους Μεταφοράς Επιβατών της Hellenic Train.