ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Καθυστερήσεις, ματαιώσεις, καταργήσεις δρομολογίων, απώλειες ανταπόκρισης:

 

Επιστροφές αντιτίμου τίτλων μεταφοράς γίνονται από τα σημεία πώλησης της HELLENIC TRAIN. Οι επιβάτες λαμβάνουν το αντίτιμο  ανάλογα με τον τρόπο αγοράς του εισιτηρίου τους (μετρητά ή επιστροφή στην τραπεζική κάρτα).

 

Σε περιπτώσεις απεργιών οι κάτοχοι καρτών πολλαπλών διαδρομών, κατόπιν αιτήματος προς την Hellenic Train, λαμβάνουν e-value  ανάλογου ποσού με την αξία της κάρτας που αναλογεί ανά ημέρα απεργίας.

 

Αποζημίωση καθυστέρησης:

- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 60 έως 119 λεπτά, καταβάλλεται αποζημίωση στο 25%της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.
- Για καθυστέρηση δρομολογίου από 120 λεπτά και άνω, καταβάλλεται αποζημίωση στο 50% της αξίας του προσκομιζόμενου εισιτηρίου.

  • Οι εγγεγραμμένοι χρήστες της ιστοσελίδας και των εφαρμογών κινητών τηλεφώνων της Hellenic Train μπορούν να λάβουν την αποζημίωση τους μεσω του menou   «Τα ταξίδια μου»
  • Επιβάτες που έχουν εισιτήριο το οποίο εκδόθηκε από φυσικό σημείο πώλησης  ή δεν είναι εγγεγραμμένοι χρήστες θα πρέπει να απευθυνθούν  σε ένα -οποιοδήποτε- εκδοτήριο  για να λάβουν την αποζημίωση τους.

 

Το ελάχιστο ποσό αποζημίωσης είναι 4 € (για μικρότερα ποσά δεν καταβάλλεται αποζημίωση). Ο επιβάτης μπορεί να υποβάλλει το αίτημα του έως 3 μήνες μετά το συμβάν.

 

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την χορήγηση αποζημίωσης, ορίζονται πιο αναλυτικά στους Βασικούς Όρους Μεταφοράς  Επιβατών της HELLENIC TRAIN.