Στην HELLENIC TRAIN ενθαρρύνουμε την επικοινωνία των πελατών μας με την εταιρεία, αφού προσπαθούμε διαρκώς να παρέχουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας. Συμπληρώνοντας τη φόρμα αυτή μας βοηθάτε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε.
Βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού ΕΚ 782/2021, η εταιρεία απαντά σε εισερχόμενα παράπονα, αιτήματα, καταγγελίες εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών ή σε δικαιολογημένες περιπτώσεις, ενημερώνει τον επιβάτη ότι θα λάβει απάντηση εντός προθεσμίας η οποία δεν υπερβαίνει τους τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία παραλαβής του παραπόνου, αιτήματος, καταγγελίας.
Γίνονται δεκτά παράπονα, αιτήματα, καταγγελίες που υποβάλλονται εντός τριών (3) μηνών από το περιστατικό το οποίο αφορούν.
H HELLENIC TRAIN είναι σιδηροδρομική επιχείρηση, στους σκοπούς της οποίας περιλαμβάνεται η μεταφορά επιβατών. Για την εκπλήρωση του σκοπού της αυτού χρησιμοποιεί την εθνική σιδηροδρομική υποδομή, στην έννοια της οποίας, εκτός από τις σιδηροδρομικές γραμμές ανήκουν και όλοι οι σιδηροδρομικοί Σταθμοί με το σύνολο των σχετικών εγκαταστάσεων και εξοπλισμών τους, όπως ενδεικτικά: αποβάθρες, ηλεκτρονικοί πίνακες πληροφόρησης, σύστημα ηχητικών αναγγελιών, αίθουσες αναμονής, ανελκυστήρες, κυλιόμενες σκάλες, WC, ειδικές εγκαταστάσεις για ΑμΕΑ κ.α..
Δεδομένου ότι η διαχείριση της υποδομής αυτής, περιλαμβανομένης της διαθεσιμότητας των γραμμών, της φύλαξης και καθαριότητας των Σταθμών, καθώς και της ενημέρωσης επ’ αυτών, είναι ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) παρακαλούμε για θέματα που την αφορούν να απευθύνεστε στον Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ): https://ose.gr/