Θέσεις εργασίας

Helpdesk Technician

Περιγραφή Θέσης

Η Hellenic Train Α.Ε. ζητά να προσλάβει άμεσα στέλεχος πλήρους απασχόλησης για την κάλυψη της θέσης του Τεχνικού Υποστήριξης Χρηστών (IT Helpdesk Technician) στα Kεντρικά Gραφεία της στην Αθήνα.

Ο υποψήφιος θα αναγνωρίζει και θα επιλύει προβλήματα που αφορούν στις υποδομές Πληροφορικής της εταιρείας.

 

Αρμοδιότητες

· Επίλυση προβλημάτων που αφορούν PC, Laptop σε H/W και S/W επίπεδο.

· Εκτέλεση διαγνωστικών προγραμμάτων για την επίλυση προβλημάτων.

· Επίλυση προβλημάτων δικτύων Η/Υ.

· Πρώτο & δεύτερο επίπεδο υποστήριξης τελικών χρηστών μέσω εισερχόμενων κλήσεων, μέσω εφαρμογής καταχώρησης προβλημάτων (Web Help Desk) & μέσω email.

· Υποστήριξη των χρηστών στις καθημερινές τους εργασίες.

· Εκπαίδευση των χρηστών για το πώς να χρησιμοποιούν τους πόρους της εταιρείας αποτελεσματικά και με ασφάλεια.

 

Απαραίτητα Προσόντα

· Πτυχίο Πανεπιστημίου-ΤΕΙ-ΙΕΚ στον τομέα της Πληροφορικής.

· Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας.

· Πολύ καλή γνώση εγκατάστασης, παραμετροποίησης, διαχείρισης και λειτουργίας υπολογιστών και περιφερειακών συσκευών.

· Άριστη γνώση διαχείρισης περιβαλλόντων Windows 10.

· Γνώση συστημάτων και υποδομών πληροφορικής.

· Εκπληρωμένες (για άντρες υποψηφίους) στρατιωτικές υποχρεώσεις.

· Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

 

Επιθυμητά Προσόντα

· Προϋπηρεσία σε Helpdesk.

 

Προσωπικά χαρακτηριστικά

· Μεθοδικότητα και συνέπεια.

· Ομαδικότητα και συνεργασία.

· Ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

· Δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων.

 

Η εταιρία προσφέρει:

· Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας.

· Άριστο εργασιακό περιβάλλον.

· Προοπτικές εξέλιξης.

 

 

📩 Αποστολή βιογραφικών:
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους στο email: hrcv@hellenictrain.gr με τίτλο "Helpdesk Technician".