ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10/03/2025 - ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10/03/2025 - ΔΕΙΚΤΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε επιτυχώς η αξιολόγηση της έρευνας Ικανοποίησης Επιβατών για το τέταρτο τρίμηνο του 2024. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που κάλυψε το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου, αναδεικνύουν την άποψη των επιβατών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και αποτελούν έναν πολύτιμο οδηγό για τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξή τους.
Οι επιβάτες αξιολόγησαν τις εμπειρίες τους, με τα βασικά ευρήματα να περιλαμβάνουν:
- Συνολική ικανοποίηση: Το 56,98% δηλώνει απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένο.
- Καθαριότητα τραίνων: Το 67,33% δηλώνει ικανοποιημένο.
- Πληροφόρηση ταξιδιού: Το 69,38% εκφράζει απόλυτη ή μεγάλη ικανοποίηση.
- Συνέπεια δρομολογίων: Το 44,37% δηλώνει απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένο.
- Αίσθημα ασφάλειας: Το 44,72% αναφέρει απόλυτη ή μεγάλη ικανοποίηση.
Επισημαίνεται, ότι με στόχο την υλοποίηση τριμηνιαίων ερευνών ικανοποίησης, η Εταιρεία έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΝ 13816:2002. Η εφαρμογή αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.
Σε εξέλιξη είναι ένα μακροπρόθεσμο Σχέδιο Δράσης, με ενέργειες και πρακτικές για την ανάκτηση της αξιοπιστίας της εταιρείας και με στόχο τη σταδιακή και μέγιστη δυνατή βελτίωση των υπηρεσιών της προς το επιβατικό κοινό. Το Σχέδιο Δράσης υλοποιείται σε συνεργασία με τον ΟΣΕ που είναι ο Διαχειριστής Υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου και χειρίζεται πολλά θέματα σχετικά με τα δρομολόγια, την αξιοπιστία των υποδομών και άλλα κριτήρια ποιότητας.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των Δεικτών Ποιότητας της έρευνας ικανοποίησης επιβατών για το 2024 φαίνονται στο γράφημα που ακολουθεί.
Useful links