Ανακοινώσεις

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 07/11/2025

Αθήνα, 7 Νοεμβρίου 2025 – Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε κοντά στη σιδηροδρομική γραμμή, ανεστάλη στις 23:35 η σιδηροδρομική κυκλοφορία στο τμήμα Άνω Λιόσια – Λουτρόπυργος, κατόπιν εντολής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για διακοπή της ηλεκτροδότησης στο εν λόγω τμήμα.

 

Η αμαξοστοιχία 2305 (Κιάτο – Αθήνα), με 47 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε κοτά στον Σταθμό Ασπροπύργου και η αμαξοστοιχία 2304 (Πειραιάς – Κιάτο), με 80 επιβάτες, ακινητοποιήθηκε στον σταθμό των Άνω Λιοσίων. 

 

Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, δρομολογήθηκαν λεωφορεία της Hellenic Train:

  • από τον σταθμό των Άνω Λιοσίων για τη μεταφορά των επιβατών της αμαξοστοιχίας 2304, και
  • από τον σταθμό του Ασπροπύργου για τη μεταφορά των επιβατών της αμαξοστοιχίας 2305.

     

Η Hellenic Train και το προσωπικό της βρίσκονται σε συνεχή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των επιβατών.

 

 

Νεότερη Ενημέρωση:
 

Στις 00:28 αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση στο τμήμα Άνω Λιόσια – Λουτρόπυργος.

Η αμαξοστοιχία 2305 (Κιάτο – Αθήνα) αναχώρησε από τον σταθμό του Ασπροπύργου με καθυστέρηση 112 λεπτών, ενώ η 2304 (Πειραιάς – Κιάτο) αναχώρησε από τα Άνω Λιόσια με καθυστέρηση 109 λεπτών.

 

 

 

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες μπορούν να αποζημιωθούν με το 25% της αξίας του εισιτηρίου. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

 

- Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

- Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

  • είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
  • είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων με τον αριθμό του εισιτηρίου, αν είναι ηλεκτρονικό, ή να επισυνάψουν το pdf του εισιτηρίου ή ευκρινή φωτογραφία αν είναι εκδοτηρίου, ζητώντας το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.

     

Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες παρακαλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

 

Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του.