Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών από την Hellenic Train
Η Εταιρεία ανακοινώνει τα αποτελέσματα της Έρευνας, στοχεύοντας στη βελτίωση των υπηρεσιών της
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2024 – Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε επιτυχώς η αξιολόγηση της έρευνας Ικανοποίησης Επιβατών για το τρίτο τρίμηνο του 2024. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που κάλυψε το διάστημα Ιουλίου – Σεπτεμβρίου, αναδεικνύουν την άποψη των επιβατών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και αποτελούν έναν πολύτιμο οδηγό για τη συνεχή βελτίωση και εξέλιξή τους
Οι επιβάτες αξιολόγησαν τις εμπειρίες τους, με τα βασικά ευρήματα να περιλαμβάνουν:
- Συνολική ικανοποίηση: Το 56,52% δηλώνει απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένο.
- Καθαριότητα τραίνων: Το 68,97% δηλώνει ικανοποιημένο.
- Πληροφόρηση ταξιδιού: Το 76,94% εκφράζει απόλυτη ή μεγάλη ικανοποίηση.
- Συνέπεια δρομολογίων: Το 53,56% δηλώνει απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένο.
- Αίσθημα ασφάλειας: Το 45,11% αναφέρει απόλυτη ή μεγάλη ικανοποίηση.
Επισημαίνεται, ότι με στόχο την υλοποίηση τριμηνιαίων ερευνών ικανοποίησης, η Εταιρεία έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πρότυπο ΕΝ 13816:2002. Η εφαρμογή αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αθήνα με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.
Η πρωτοβουλία υλοποίησης της έρευνας είναι μέρος ενός μακροπρόθεσμου Σχεδίου Δράσης, με ενέργειες και πρακτικές για την ανάκτηση της αξιοπιστίας της εταιρείας και με στόχο τη σταδιακή και μέγιστη δυνατή βελτίωση των υπηρεσιών της προς το επιβατικό κοινό. Το Σχέδιο Δράσης υλοποιείται σε συνεργασία με τον ΟΣΕ που είναι ο Διαχειριστής Υποδομής του σιδηροδρομικού δικτύου.
Χρήσιμα links