Στην HELLENIC TRAIN ενθαρρύνουμε την επικοινωνία των πελατών μας με την εταιρεία, αφού προσπαθούμε διαρκώς να παρέχουμε αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες μας. Συμπληρώνοντας τη φόρμα αυτή μας βοηθάτε να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες που σας παρέχουμε, αλλά και να προωθούμε τις παρατηρήσεις σας σε άλλες εταιρείες, όταν αφορούν θέματα αρμοδιότητάς τους (θέματα σταθμών, τρένων, καθαριότητας, συντήρησης, φύλαξης, υποδομών, κλπ).
H HELLENIC TRAIN είναι σιδηροδρομική επιχείρηση, στους σκοπούς της οποίας περιλαμβάνεται η μεταφορά επιβατών. Για την εκπλήρωση του σκοπού της αυτού χρησιμοποιεί την εθνική σιδηροδρομική υποδομή, στην έννοια της οποίας, εκτός από τις σιδηροδρομικές γραμμές ανήκουν και όλοι οι σιδηροδρομικοί Σταθμοί με το σύνολο των σχετικών εγκαταστάσεων και εξοπλισμών τους, όπως ενδεικτικά: αποβάθρες, ηλεκτρονικοί πίνακες πληροφόρησης, σύστημα ηχητικών αναγγελιών, αίθουσες αναμονής, ανελκυστήρες, κυλιόμενες σκάλες, WC, ειδικές εγκαταστάσεις για ΑμΕΑ κ.α..
Δεδομένου ότι η διαχείριση της υποδομής αυτής, περιλαμβανομένης της διαθεσιμότητας των γραμμών, της φύλαξης και καθαριότητας των Σταθμών, καθώς και της ενημέρωσης επ’ αυτών, είναι ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ) παρακαλούμε για θέματα που την αφορούν να απευθύνεστε στον Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ): https://ose.gr/